Marketing – rozliczenia na gruncie VAT / CIT / PIT
Celem szkolenia jest przedstawianie kluczowych zagadnień związanych rozliczeniem podatkowym wydatków marketingowych w firmie. Szkolenie dedykowane jest zarówno dla działów księgowych, jak również dla działów marketingu, aby zdobyć wiedzę, jak podatkowo podejść do zagadnień związanych z wydatkami na wsparcie sprzedaży.
Szkolenie będzie poruszało szereg praktycznych aspektów rozliczenia podatkowego, takich wydatków jak: prezenty i posiłki dla kontrahentów, sponsoring, imprezy integracyjne i szkolenia (w tym produktowe), uczestnictwo w targach i na konferencjach, konkursy, sprzedaż premiowa, premie pieniężne i rabaty.
Szkolenie będzie zawierało również aspekty praktyczne dotyczące ww. wydatków takie jak np. konstruowanie umów, opisywanie wydatków, zbieranie dokumentacji potwierdzającej poszczególne wydatki.
Podczas szkolenia omówione zostaną przepisy VAT, CIT i PIT, które będą mieć zastosowanie do rozliczenia wydatków marketingowych.
Dodatkowo, podczas szkolenia prezentowane są liczne orzeczenia sądów administracyjnych i interpretacje organów podatkowych w zakresie kwestii problematycznych związanych z rozliczeniem podatkowym VAT, CIT, PIT wydatków marketingowych.
Informacje o szkoleniu
- Trwanie 03:01:58
- Certyfikat
- Materiały
-
Oglądaj
-
DO POBRANIA