1. Z czego składa się platforma szkoleniowa AkademiaLTCA?

Platforma zawiera szkolenia w formie online, webinary jak również szkolenia otwarte i szkolenia zamknięte na zamówienie. Dodatkowo na platformie za pośrednictwem bloga będą Państwo na bieżąco ze wszystkimi zmianami w zakresie prawa i podatków.

  1. Czy rejestracja do platformy bezpłatna czy płatna?

Rejestracja do naszej platformy jest bezpłatna. W ramach bezpłatnej rejestracji mogą Państwo korzystać z bezpłatnych nagrań na naszej platformie szkoleniowej.

  1. Gdzie można uzyskać pomoc mając problem z logowaniem do systemu?

Zapraszamy do zakładki  kontakt, gdzie znajdą Państwo bezpośredni kontakt do właściwej osoby.

  1. Gdzie znajdę informację o rodzajach szkoleń i ich tematyce ?

Informację o rodzajach szkoleń i ich tematyce znajdą Państwo w zakładce szkolenia.

  1. Gdzie znajdę szkolenie dotyczące tylko i wyłącznie mojej branży?

Szkolenia dla poszczególnych branż organizujemy na zamówienie w formie online lub stacjonarnie.

  1. Gdzie mogę zobaczyć webinar który odbył się wcześniej, ale nie zdążyłem na niego w określonym terminie ?

Każdy webinar jest publikowany na naszej stronie w zakładce webinary.

  1. Czy webinary/szkolenia online są płatne?

Na naszej stronie znajdą Państwo webinary i szkolenia online również bezpłatne.

  1. Gdzie znajdę informację na temat najbliższych szkoleń lub konferencji?

Wszelkie nowości dotyczące szkoleń, konferencji oraz webinarów Akademii LTCA będą umieszczone  w zakładce wydarzenia.

  1. Gdzie mogę lepiej poznać LTCA?

Zapraszamy Państwa do zakładki O Nas – tam znajdą Państwo informacje o akademii, kancelarii, referencje naszych klientów oraz naszych ekspertów.

  1. Gdzie kupię abonament lub szkolenie jednorazowe ?

W sprawie zakupu abonamentu lub szkolenia zapraszamy do zakładki Sklep.

  1. Gdzie szybko zakupię abonament?

Zapraszamy do zakładki Abonament- gdzie szybko będą Państwo mogli zakupić członkostwo w naszej Akademii lub zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym specjalistą od abonamentu w zakładce kontakt.

  1. Jak zamówić szkolenie zamknięte?

Chcąc zamówić szkolenie zamknięte zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym maria.moskala@akademialtca.pl

  1. Czy szkolenia zamknięte realizują Państwo wyłącznie w Warszawie?

Szkolenia realizujemy na terenie całej Polski.

  1. Z czego można korzystać w ramach abonamentu webinary/szkolenia online płatne i bezpłatne?

W  ramach abonamentu mogą Państwo korzystać z wszystkich naszych zasobów takich jak webinary, szkolenia online płatne oraz bezpłatne, wszystkich konferencji i śniadań prawnych i podatkowych online oraz do 20% na wybrane usługi doradcze LTCA.

  1. Czy abonament przedłuża się automatycznie po roku?

Po okresie 12 miesięcy abonament sam wygasa.

  1. Czy nagrania można oglądać tylko raz?

Mogą Państwo oczywiście oglądać nasze szkolenia/webinary wielokrotnie.

  1. Czy kupując abonament na firmę można otrzymać certyfikat na kilka osób w ramach jednego szkolenia?

Niestety tylko jeden użytkownik na którego jest przypisany dostęp/abonament ma możliwość wygenerowania imiennego certyfikatu ze szkolenia.

  1. Faktura, a możliwość płatności?

Jest kilka możliwości płatności za zamówione usługi:

– Złożenie zamówienia i poproszenie o fakturę na podstawie której zostanie dokonana płatność.

– Złożenie zamówienia i płatność kartą lub e-przelewem.

  1. Jaki jest czas oczekiwania na wystawienie faktury za zakupiony abonament lub pojedyncze szkolenie?

Czas oczekiwania na fakturę to 3 dni robocze.

  1. Od kiedy liczy się roczny abonament?

W przypadku płatności kartą lub e-przelewem tego samego dnia.

W przypadku płatności na podstawie faktury abonament zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu się płatności na naszym koncie.

  1. Jak często będą pojawiać się nowe nagrania szkoleń online i webinarów w ramach abonamentu?

Nowe nagrania będą pojawiały bardzo regularnie – kilka w miesiącu.

Jako użytkownicy  naszej akademii otrzymają Państwo powiadomienie droga mailową o nowościach oraz będzie widoczna informacja na głównej stronie akademii.

  1. Czy można zrezygnować z wykupionego pakietu abonamentu wcześniej? Czy otrzymamy zwrot środków za niewykorzystany pakiet (miesiące) ?

Niestety nie umowa obowiązuję na rok czasu.

  1. Czy jest możliwość zmiany danych osobowych klienta np. gdy zmienia się pracownik w firmie?

Tak oczywiście możemy takiej zmiany dokonać po kontakcie pod adresem mailowym kontakt@akademialtca.pl.