W ramach webinaru, Monika Markisz – radca prawny i doradca podatkowy przedstawi wybrane zagadnienia związane z prowadzeniem biura rachunkowego i pracy w księgowości. Celem webinaru będzie przedstawienie zasad podpisywania umów z klientami biura rachunkowego oraz odbierania oświadczeń związanych z wypełnianiem obowiązków sprawozdawczo – informacyjnych zarówno w biurze rachunkwym, jak i komórkach finansowo-ksiegowych.

1. Umowa o prowadzenie dokumentacji podatkowej i księgowej
2. Przeciwdziałanie praniu pieniędzy w biurze rachunkowym
3. Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych
4. KRS – S24 i PRS
5. RODO w biurze rachunkowym
6. Raportowanie schematów podatkowych
7. Odbieranie oświadczeń przez przedsiębiorców oraz odbieranie oświadczeń od Klientów biura rachunkowego, należyta staranność
8. Pozostałe zagadnienia praktyczne.

Monika Markisz

Monika Markisz
Radca prawny
Doradca podatkowy

Wykładowca z kilkunastoletnim stażem zawodowym zdobytym w firmach szkoleniowych, Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce oraz we współpracy z uczelniami wyższymi. Specjalizuje się w prawie podatkowym i handlowym. Autorka/współautorka kilku książek z dziedziny prawa podatkowego, monografii i opracowań tematycznych. Prowadzi szkolenia w sposób przystępny, przekazując Uczestnikom liczne przykłady przydatne w pracy zawodowej.

KONTAKT Z ORGANIZATOREM

Marcin Pawełczyk

Marcin Pawełczyk
Key Account Manager

+48 535 195 861
marcin.pawelczyk@ltca.pl

Cena z abonamentem
0 PLN

Cena bez abonamentu
0 PLN

Czas rozpoczęcia
10:00
04 października

Czas zakończenia
11:00
04 października

Materiały
Opublikowane będą na naszej platformie maksymalnie do 48 godzin po wydarzeniu
(dla posiadaczy abonamentu)

Nagranie
Opublikowane będzie na naszej platformie maksymalnie do 48 godzin po wydarzeniu
(dla posiadaczy abonamentu)

Call Now Button