Cz臋sto zdarza si臋, 偶e pracownicy musz臋 gdzie艣 jecha膰 w celu wykonania pracy. Mo偶na mie膰 wtedy dylemat, czy wyjazd stanowi delegacj臋, czy te偶 oddelegowanie – ka偶dy z tych wyjazdów wywo艂uje inne skutki prawne, w tym przede wszystkim podatkowo-ubezpieczeniowe. Prawid艂owe rozró偶nienie obu typów pozwala na unikni臋cie b艂臋dów i zwi臋ksza bezpiecze艅stwo pracodawcy.
PROGRAM
1.Cechy delegacji
2.Cechy oddelegowania
3.Polecenie a porozumienie
4.Zwolnienia PIT i ZUS przy delegacji
5.Zwolnienia PIT i ZUS przy oddelegowaniu
Informacje
Cena z abonamentem
0,00 PLN
-
Stan prawny
17.06.2025
Cena bez abonamentu:
49 PLN + VAT
Czas trwania:
1 godzina 4 minuty
Certyfikat:
Tak
Materia艂y:
Tak
Wyk艂ad1.1
Delegacja a oddelegowanie (kurs dost臋pny po zakupie)
Pawe艂 Zi贸艂kowski
Posiada ponad dwudziestoletnie do艣wiadczenie zawodowe w zakresie tematyki prawnej. Od 2000 r. wykonuje dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 w zakresie konsultingu, w ramach której pomaga zak艂ada膰, prowadzi膰 i likwidowa膰 inne firmy. Autor ponad 16.000 publikacji w prasie fachowej i portalach elektronicznych. Zrealizowa艂 ponad 2000 szkole艅 o tematyce prawnej, tak偶e w formie webinariów. Prowadzi zaj臋cia na Studiach Podyplomowych Kadry i P艂ace (GWSH w Katowicach oraz UTH w Warszawie) oraz na Studiach Podyplomowych Rachunkowo艣ci i Podatków (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu). Specjalizuje si臋 w podatkach, prawie pracy i prawie dzia艂alno艣ci gospodarczej.
Materia艂y i certyfikaty dost臋pne po zakupie. Kliknij odblokuj aby mie膰 dost臋p do materia艂贸w i certyfikat贸w.