Często zdarza się, że pracownicy muszę gdzieś jechać w celu wykonania pracy. Można mieć wtedy dylemat, czy wyjazd stanowi delegację, czy też oddelegowanie – każdy z tych wyjazdów wywołuje inne skutki prawne, w tym przede wszystkim podatkowo-ubezpieczeniowe. Prawidłowe rozróżnienie obu typów pozwala na uniknięcie błędów i zwiększa bezpieczeństwo pracodawcy.
PROGRAM
1.Cechy delegacji
2.Cechy oddelegowania
3.Polecenie a porozumienie
4.Zwolnienia PIT i ZUS przy delegacji
5.Zwolnienia PIT i ZUS przy oddelegowaniu
Informacje
Cena z abonamentem
0,00 PLN
Stan prawny
17.06.2025
Cena bez abonamentu:
49 PLN + VAT
Czas trwania:
1 godzina 4 minuty
Certyfikat:
Tak
Materiały:
Tak
Wykład1.1
Delegacja a oddelegowanie (kurs dostępny po zakupie)
Paweł Ziółkowski
Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe w zakresie tematyki prawnej. Od 2000 r. wykonuje działalność gospodarczą w zakresie konsultingu, w ramach której pomaga zakładać, prowadzić i likwidować inne firmy. Autor ponad 16.000 publikacji w prasie fachowej i portalach elektronicznych. Zrealizował ponad 2000 szkoleń o tematyce prawnej, także w formie webinariów. Prowadzi zajęcia na Studiach Podyplomowych Kadry i Płace (GWSH w Katowicach oraz UTH w Warszawie) oraz na Studiach Podyplomowych Rachunkowości i Podatków (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu). Specjalizuje się w podatkach, prawie pracy i prawie działalności gospodarczej.
Materiały i certyfikaty dostępne po zakupie. Kliknij odblokuj aby mieć dostęp do materiałów i certyfikatów.