Szkolenia zamknięte w Akademii LTCA
Każdy temat z naszej oferty szkoleń możemy zorganizować na Państwa życzenie w formie szkolenia wewnętrznego. Szkolenia takie organizujemy w formule stacjonarnej i online z wykorzystaniem narzędzi preferowanych przez Państwa pracowników tj. m.in. Microsoft Teams, Clickmeeting.
Zaletą szkoleń zamkniętych jest możliwość dostosowania zawartości merytorycznej spotkania, terminu i miejsca realizacji. Tu z pomocą przychodzą eksperci Akademii LTCA to uznani w Polsce specjaliści, praktycy w dziedzinie prawa, podatków, rachunkowości, kadr, płac i finansów.
Tematyka szkoleń zamkniętych
Szkolenia “in company” to doskonała alternatywa w stosunku do szkoleń organizowanych w formule otwartej, nie tylko ze względu na indywidualny charakter, ale również aspekty finansowe. Dodatkowym atutem jest możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w zakresie obejmującym merytoryczne aspekty organizowanego szkolenia.
- KSeF
- Fundacja Rodzinna
- Grupy VAT
- VAT (zmiany, podstawy, zamknięcie roku, branżowe)
- CIT (zmiany, podstawy, zamknięcie roku, branżowe)
- PIT (zmiany, podstawy, zamknięcie roku)
- CIT estoński
- Należyta staranność VAT/WHT/Ceny transferowe
- Ceny transferowe
- VAT międzynarodowy
- Pakiet SLIM VAT
- VAT e-commerce
- Raportowanie schematów podatkowych MDR
- Ulga badawczo-rozwojowa oraz IP BOX
- Podatki w marketingu
- Podatek u źródła (WHT)
- Specjalne Strefy Ekonomiczne
- Podatki w transakcjach związanych z nieruchomościami
- AML (dla firm i biur rachunkowych)
- Podatek akcyzowy
- Obrót wewnątrzwspólnotowy
- Zatory płatnicze
- Fakturowanie w VAT
- Lista płac w praktyce
- Kodeks Pracy – zmiany
- Prawo pracy w praktyce
- Prawo pracy dla kadry kierowniczej
- Odpowiedzialność pracodawcy za nieprzestrzeganie przepisów prawa pracy
- Jak skutecznie i prawidłowo zwolnić pracownika?
- Nieobecności z tytułu choroby a wynagrodzenie
- Świadczenia pieniężne z tytułu choroby, macierzyństwa i za używanie własnych narzędzi lub odzieży
- Rozliczanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych i innych przychodów z działalności wykonywanej osobiście
- Premie i nagrody w podstawie zasiłkowej
- PIT (zmiany, podstawy, zamknięcie roku)
- Planowanie i ustalanie czasu pracy
- Dokumentacja kadrowa
- Dane osobowe w rekrutacji i zatrudnieniu
- Delegowanie pracowników za granicę z uwzględnieniem pakietu mobilności
- Podróże służbowe
- Umowy: cywilnoprawne, zlecenia i o pracę
- Uprawnienia pracownika związane z macierzyństwem i rodzicielstwem
- Urlopy wypoczynkowe w świetle KP i inne nieobecności w pracy
- Wypełnianie świadectw pracy
- Zatrudnianie cudzoziemców
- Profilaktyczne badania lekarskie w praktyce kadrowej
- ZFŚS
- Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
- Ewidencja na potrzeby ustalenia wyniku finansowego
- Rozrachunki z kontrahentami
- Sprawozdania finansowe
- Zmiany w księgach rachunkowych – nowe wymogi prawa i aktualizacja polityki rachunkowości
- Sprawozdanie finansowe według UoR i/lub MSR i MSSF
- Środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne
- Leasing
- Prawidłowe rozliczenie inwentaryzacji
- Rachunek przepływów pieniężnych
- Podatek dochodowy odroczony
- Prezentacja przychodów i kosztów w sprawozdaniu finansowym
- Rozrachunki z kontrahentami
- Różnice kursowe – aspekty podatkowe i rachunkowe
- Controlling – budżetowanie i kontrola kosztów, budżetów i wyników
- Finanse dla nie finansistów
- Matematyka finansowa
- Podstawy finansów
- Kontroling w dziale handlowym
- Analiza finansowa
- Ocena opłacalności projektów
- Excel w praktyce finansistów
- Spółka jawna – aspekty prawne i podatkowe
- Kodeks spółek handlowych
- Przekształcenia i restrukturyzacje w dobie optymalizacji
- Umowa najmu – praktyczne spojrzenie na kontrakt
- Nowa ustawa deweloperska – co się faktycznie zmieniło?
- Umowa o roboty budowlane
- Odpowiedzialność członków zarządu
- Prawne aspekty obrotu nieruchomościami
- Roszczenia w umowach o roboty budowlane
- Jak ze zrozumieniem czytać akty prawne i umowy oraz jak poprawnie formułować postanowienia kontraktowe
- Dyrektywa o ochronie sygnalistów
- Zmiany w Kodeksie Pracy
- Prawo pracy w praktyce
- Prawo pracy dla kadry kierowniczej
- Odpowiedzialność pracodawcy za nieprzestrzeganie przepisów prawa pracy
- Jak skutecznie i prawidłowo zwolnić pracownika?
- Excel w dziale księgowym, HR, administracyjnym
- Ochrona Danych Osobowych – RODO
- Skuteczny manager działu księgowego
- Windykacja należności
- Asertywność – prawdy i mity. Czym jest asertywność tak naprawdę?
- Współpraca w dziale księgowym – budowanie skutecznego zespołu
- Zarządzanie dla młodych menadżerów – podstawowe narzędzia.
- Traf w sedno – szkolenie z autoprezentacji i wystąpień publicznych.
- Świadomy menadżer, czyli jak zarządzać przez cele i wyniki?
- Kierowanie zespołem a rola motywowania siebie i innych do działania
- Leadership, czyli jak zarządzać z pasją i budować zaangażowanie?
- Psychologia managera w zarządzaniu zmianą
- Profesjonalne i świadome przywództwo – jak skutecznie zarządzać ludźmi?
- Inteligencja emocjonalna – kompetencja XXI w.
- Komunikacja i współpraca zespołowa
- Asertywność i radzenie sobie z manipulacją w biznesie
- Emocjonalny detoks – jak radzić sobie ze stresem i emocjami?
- Zarządzanie sobą w czasie i zwiększanie efektywności na co dzień
- Czym są profesjonalne i efektywne negocjacje?
- Prowadzenie spotkań i zebrań z pracownikami i z klientami
Maria Moskała
Dyrektor ds. szkoleń
Marita Jurczyk
Menedżer projektów
Karina Pak
Starszy specjalistka ds. budowania relacji i partnerstw