Celem webinaru jest zapoznanie uczestników z dobrymi praktykami stosowanymi przy tworzeniu polityki rachunkowo艣ci. Prowadz膮cy omówi zasady tworzenia polityka rachunkowo艣ci z uwzgl臋dnieniem szczególnych przepisów obowi膮zuj膮cych w jednostkach samorz膮du terytorialnego oraz jednostek podleg艂ych. Wskazane zostan膮 zapisy, które nale偶y umie艣ci膰 w dokumencie aby usprawni膰 prac臋 jednostki (np. elektroniczna dekretacja dokumentów, mo偶liwo艣膰 wysy艂ania potwierdzenia salda mailem).
PROGRAM WEBINARU
1. Polityka rachunkowo艣ci - podstawy prawne tworzenia
2. Zarz膮dzenie kierownika jednostki w sprawie wprowadzenia polityki rachunkowo艣ci 3. Obowi膮zkowe elementy polityki rachunkowo艣ci a) okre艣lenie roku obrotowego b)wskazanie okresów sprawozdawczych c) podstawwoe zasady rachunkowo艣ci d) sposób prowadzenia ksi膮g rachunkowych e) dokument ksi臋gowy - podstawowe elementy f) faktura elektroniczna g) obowi膮zki pracownika merytorycznego przy opsywaniu faktur
Informacje
Cena z abonamentem
0,00 PLN
-
Stan prawny
14.08.2024
Cena bez abonamentu:
49 PLN
Czas trwania:
67 minuty
Certyfikat:
TAK
Materia艂y:
Tak
Wyk艂ad1.1
Polityka rachunkowo艣ci w JST i jednostkach podleg艂ych (kurs dost臋pny po zakupie)
Magdalena Grotkiewicz
Absolwentka Wydzia艂u Prawa Wy偶szej Szko艂y Handlu i Prawa im. Ryszarda 艁azarskiego w Warszawie oraz studiów podyplomowych w zakresie: rachunkowo艣ci, prawa Unii Europejskiej i prawa pracy; autorka publikacji z dziedziny finansów publicznych, rachunkowo艣ci i sprawozdawczo艣ci bud偶etowej, szkoleniowiec, redaktor naczelna czasopisma "Rachunkowo艣膰 Bud偶etowa".
Materia艂y i certyfikaty dost臋pne po zakupie. Kliknij odblokuj aby mie膰 dost臋p do materia艂贸w i certyfikat贸w.