Korzyści: • trening prowadzenia skutecznych rozmów z podwładnymi, • trening przekazywania informacji zwrotnych w sposób motywujący, • poznanie zasad komunikacji asertywnej
PROGRAM
1. Ocena i kontrola wykonanych zadań. 2. Feedback zwrotny dla pracownika oraz sztuka prowadzenia rozmów motywujących na rozwój i dobre relacje. 3. Zasady udzielania informacji zwrotnych. 4. Kiedy i w jaki sposób ich udzielać 5. Słowa klucze. 6. Zwroty zakazane.
Informacje
Cena z abonamentem
0,00 PLN
Stan prawny
20.01.2023
Czas trwania:
1 godziny 10 minut
Certyfikat:
TAK
Materiały:
Tak
Wykład1.1
Prowadzenie rozmów z pracownikami, przekazywanie informacji zwrotnych (kurs dostępny po zakupie)
Mariusz Błaszczuk
Współwłaściciel firmy szkoleniowej Centrum Biznesowych Inspiracji. Dyrektor merytoryczny Brian Tracy Polska. Międzynarodowy, akredytowany trener biznesu Brian Tracy International, dyplomowany coach, doświadczony handlowiec i menedżer. Autor wielu publikacji branżowych m.in. w magazynach „World Business Class Magazine”, „As Sprzedaży”, „Szef Sprzedaży”. Twórca licznych autorskich szkoleń z zakresu obsługi klienta, sprzedaży i zarządzania. Wykładowca uczelni wyższych, doradca i praktyk biznesu. Prelegent wielu konferencji o tematyce rozwojowej, sprzedażowej, menedżerskiej, etc. Występował na 1 scenie m.in. z takimi osobami jak Brian Tracy, Kevin Hogan, Michael Tracy, Mateusz Grzesiak, Jacek Walkiewicz, Maciej Orłoś. Posiada bogate doświadczenie biznesowe w pracy w międzynarodowych korporacjach. Kompetencje menedżerskie, sprzedażowe, negocjacyjne i trenerskie doskonalił pełniąc funkcje Kierownika, Dyrektora i Regionalnego Menedżera Sprzedaży (Detalicznej oraz Premium). Będąc na stanowisku Regionalnego Menedżera Sprzedaży odpowiadał za wyniki 77 oddziałów bankowych (około 500 etatów).
Materiały i certyfikaty dostępne po zakupie. Kliknij odblokuj aby mieć dostęp do materiałów i certyfikatów.