W ramach webinaru, Monika Markisz – radca prawny i doradca podatkowy przedstawi wybrane zagadnienia zwi膮zane z prowadzeniem biura rachunkowego i pracy w ksi臋gowo艣ci. Celem webinaru b臋dzie przedstawienie zasad podpisywania umów z klientami biura rachunkowego oraz odbierania o艣wiadcze艅 zwi膮zanych z wype艂nianiem obowi膮zków sprawozdawczo – informacyjnych zarówno w biurze rachunkwym, jak i komórkach finansowo-ksiegowych.
PROGRAM
1. Umowa o prowadzenie dokumentacji podatkowej i ksi臋gowej 2. Przeciwdzia艂anie praniu pieni臋dzy w biurze rachunkowym 3. Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych 4. KRS – S24 i PRS 5. RODO w biurze rachunkowym 6. Raportowanie schematów podatkowych 7. Odbieranie o艣wiadcze艅 przez przedsi臋biorców oraz odbieranie o艣wiadcze艅 od Klientów biura rachunkowego, nale偶yta staranno艣膰 8. Pozosta艂e zagadnienia praktyczne.
Informacje
Cena z abonamentem
0,00 PLN
-
Stan prawny
04.10.2022
Czas trwania:
1 godzina 5 minut
Certyfikat:
TAK
Materia艂y:
Tak
Wyk艂ad1.1
艢wiadczenie us艂ug na rzecz klient贸w z perspektywy biura rachunkowego i s艂u偶b finansowo-ksi臋gowych (kurs dost臋pny po zakupie)
Monika Markisz
Monika Markisz - wyk艂adowca z kilkunastoletnim sta偶em zawodowym zdobytym w firmach szkoleniowych, Stowarzyszeniu Ksi臋gowych w Polsce oraz we wspó艂pracy z uczelniami wy偶szymi. Specjalizuje si臋 w prawie podatkowym i handlowym. Autorka/wspó艂autorka kilku ksi膮偶ek z dziedziny prawa podatkowego, monografii i opracowa艅 tematycznych. Prowadzi szkolenia w sposób przyst臋pny, przekazuj膮c Uczestnikom liczne przyk艂ady przydatne w pracy zawodowej.
Materia艂y i certyfikaty dost臋pne po zakupie. Kliknij odblokuj aby mie膰 dost臋p do materia艂贸w i certyfikat贸w.