W ramach webinaru, Monika Markisz – radca prawny i doradca podatkowy przedstawi wybrane zagadnienia związane z prowadzeniem biura rachunkowego i pracy w księgowości. Celem webinaru będzie przedstawienie zasad podpisywania umów z klientami biura rachunkowego oraz odbierania oświadczeń związanych z wypełnianiem obowiązków sprawozdawczo – informacyjnych zarówno w biurze rachunkwym, jak i komórkach finansowo-ksiegowych.
PROGRAM
1. Umowa o prowadzenie dokumentacji podatkowej i księgowej 2. Przeciwdziałanie praniu pieniędzy w biurze rachunkowym 3. Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych 4. KRS – S24 i PRS 5. RODO w biurze rachunkowym 6. Raportowanie schematów podatkowych 7. Odbieranie oświadczeń przez przedsiębiorców oraz odbieranie oświadczeń od Klientów biura rachunkowego, należyta staranność 8. Pozostałe zagadnienia praktyczne.
Informacje
Cena z abonamentem
0,00 PLN
Stan prawny
04.10.2022
Czas trwania:
1 godzina 5 minut
Certyfikat:
TAK
Materiały:
Tak
Wykład1.1
Świadczenie usług na rzecz klientów z perspektywy biura rachunkowego i służb finansowo-księgowych (kurs dostępny po zakupie)
Monika Markisz
Monika Markisz - wykładowca z kilkunastoletnim stażem zawodowym zdobytym w firmach szkoleniowych, Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce oraz we współpracy z uczelniami wyższymi. Specjalizuje się w prawie podatkowym i handlowym. Autorka/współautorka kilku książek z dziedziny prawa podatkowego, monografii i opracowań tematycznych. Prowadzi szkolenia w sposób przystępny, przekazując Uczestnikom liczne przykłady przydatne w pracy zawodowej.
Materiały i certyfikaty dostępne po zakupie. Kliknij odblokuj aby mieć dostęp do materiałów i certyfikatów.