Platforma szkoleniowa
Platforma zawiera szkolenia w online na żywo, nagrania z webinariów jak również ze szkoleń otwartych, dodatkowo prowadzimy na zamówienie szkolenia zamknięte.
Na platformie za pośrednictwem bloga będą Państwo na bieżąco ze wszystkimi zmianami w zakresie podatków, rachunkowości, kadr i płac i prawa.
W zakładce sklep mogą Państwo zakupić kupić wzory i procedury.
Zapraszamy Państwa do zakładki O Nas – tam znajdą Państwo informacje o akademii, kancelarii, referencje naszych klientów oraz naszych ekspertów.
Konto użytkownika
Zapraszamy do zakładki kontakt, gdzie znajdą Państwo bezpośredni kontakt do właściwej osoby.
Tak oczywiście możemy takiej zmiany dokonać po kontakcie pod adresem mailowym kontakt@akademialtca.pl
Płatności
Rejestracja do naszej platformy jest bezpłatna. W ramach bezpłatnej rejestracji mogą Państwo korzystać z bezpłatnych nagrań na naszej platformie szkoleniowej.
W tej sytuacji należy wysłać do nas wiadomość na kontakt@akademialtca.pl.
Faktura proforma jest wystawiana i wysyłana automatycznie do 48h. Po opłaceniu proformy wystawiany fakturę VAT i też wysyłamy automatycznie. Aktywacja abonamentu następuje do 48h po zarejestrowaniu płatności.
Abonament
W ramach abonamentu użytkownik może korzystać m.in. ze szkoleń i webinarów online na żywo, ma dostęp do nagrań ze szkoleń i webinarów. Dodatkowo w abonamencie otrzymują Państwo dostęp do wybranych procedur oraz wzorów dokumentów. Szczegółowy opis znajduje się w zakładce Abonament.
Zakładka Abonament, gdzie mogą Państwo dokonać zakupu lub zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi Menażerami ds. sprzedaży – dane kontaktowe dostępne w zakładce Kontakt/Abonament.
W przypadku płatności kartą lub e-przelewem tego samego dnia. W przypadku płatności na podstawie faktury abonament zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu się płatności na naszym koncie.
Płatność za abonament jest jednorazowa.
Nie, po okresie 12 miesięcy abonament sam wygasa. Miesiąc przed końcem ważności dział handlowy kontaktuje się w sprawie przedłużenia abonamentu i wtedy można też zrezygnować.
Konsultacje są tematyczne a informacje dostępne w zakładce Webinaria online na żywo oraz zakładce haromonogram i w wysyłanych przez nas Newsletterach.
Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji, tak samo jak na szkolenie czy webinarium.
W ramach jednego abonamentu z platformy może korzystać do 10 osób. Każda z tych osób powinna mieć własny login oraz hasło, które generuje się automatycznie po dodaniu pracownika w zakładce firma oraz dopisaniu abonamentu. Użytkownik, który będzie dodawał swoich pracowników będzie mógł sprawdzić szkolenia, w których pracownik bierze udział, sprawdzić datę ostatniego logowania a także usunąć pracownika i dodać nowego.
W sprawie zakupu abonamentu lub szkolenia zapraszamy do zakładki sklep lub zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi Menażerami ds. sprzedaży – dane kontaktowe dostępne w zakładce Kontakt/Abonament.
Umowa obowiązuję na rok czasu i można z niej zrezygnować po upływie 12 miesięcy.
Znajdą Państwo w zakładce SKLEP – Kategorie – Wzory i procedury gratis w abonamencie – należy wybrać dany produkt i kliknąć uzyskaj dostęp – wybrany produkt znajdą Państwo w profilu użytkownika w zakładce materiały.
Mają Państwo możliwość płatności za abonament jednorazowo lub w subskrypcji.
Webinaria/Szkolenia online na żywo
Aby zapisać się na szkolenie/webinar należy zalogować się na platformę szkoleniową, odszukać wybrane wydarzenie a następnie kliknąć „zapisz się”. Następnie automatycznie przychodzi na skrzynkę mailową potwierdzenie zapisu na szkolenie/webinar z platformy ClickMeeting.
Informację o najbliższych planowanych wydarzeniach znajdą Państwo w zakładce szkolenia online na żywo i webinaria online na żywo, jak również w harmonogramie.
Szkolenia dla poszczególnych branż organizujemy na zamówienie w formie online lub stacjonarnie. Dodatkowo istnieje możliwość skorzystania z wyszukiwarki, gdzie możemy filtrować po tematach, trenerach, tak aby znaleźć interesujące nas szkolenie/webinar.
Rejestracja na webinaria/szkolenia jest możliwa tylko do godziny rozpoczęcia spotkania – po rozpoczęciu zajęć nie przyjmujemy rejestracji udziału.
Sprawdź, czy otrzymałeś/ otrzymałaś e-mail z potwierdzeniem rejestracji udziału, ponieważ wtedy na pewno jesteś zapisany na wydarzenie. W e-mailu będzie też link do dołączenia. Sprawdź też folder SPAM, ponieważ potwierdzenia i powiadomienia są generowane automatycznie i często tam wpadają. Jeśli godzinę przed wydarzeniem w dalszym ciągu nie otrzymałeś/aś linku – skontaktuj się z nami.
Tak, certyfikat otrzymują wszystkie osoby, które zapłaciły za udział w szkoleniu.
Nie, certyfikat uczestnictwa w webinarium jest tylko dla dla posiadaczy abonamentów.
Możliwość pobrania materiałów lub certyfikatu jest przy każdym wydarzeniu. Należy wejść w wybrane szkolenie/webinar , kliknąć przycisk „oglądaj” a następnie wrócić do pobrania materiałów/certyfikatu.
Każdy webinar jest publikowany na naszej stronie w zakładce Webinary nagrania. Dostęp bezpłatny jest dla posiadaczy abonamentów ale jeśli Pan/Pani nie posiada abonamentu, można wykupić jednorazowo dostęp do nagrania.
Każdy webinar jest publikowany na naszej stronie w zakładce Webinary nagrania. Dostęp bezpłatny jest dla posiadaczy abonamentów ale jeśli Pan/Pani nie posiada abonamentu, można wykupić jednorazowo dostęp do nagrania.
Sprawdź, czy otrzymałeś/ otrzymałaś e-mail z potwierdzeniem rejestracji udziału, ponieważ wtedy na pewno jesteś zapisany na wydarzenie. W e-mailu będzie też link do dołączenia. Sprawdź też folder SPAM, ponieważ potwierdzenia i powiadomienia są generowane automatycznie i często tam wpadają. Prosimy również o dodanie naszego adresu mailowego do zaufanych. Jeśli godzinę przed wydarzeniem w dalszym ciągu nie otrzymałeś/aś linku – skontaktuj się z nami.
Nagrania ze szkoleń i webinarów można oglądać wielokrotnie z dowolnego urządzenia.
Na naszej stronie znajdą Państwo nagrania ze szkoleń i webinarów również w formie bezpłatnej.
Szkolenia/Webinaria nagrania
Nie, nagrania szkoleń i webinarów można oglądać wielokrotnie.
Nie, płatność za nagrania szkoleń i webinarów jest jednorazowa a samo nagranie można wielokrotnie odtwarzać – bez limitu.
Na naszej stronie znajdą Państwo nagrania szkoleń i webinarów również bezpłatne.
Szkolenia zamknięte
Chcąc zamówić szkolenie zamknięte zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym kontakt@akademialtca.pl
Szkolenia realizujemy na terenie całej Polski.
Szkolenia zamknięte jest to forma szkoleń dedykowanych, organizowanych na indywidualne potrzeby grupy osób w danej firmie.
Nasze szkolenia dedykujemy zespołom finansowo- księgowym jak i również kadrowo- płacowym.
Organizację szkolenia zamkniętego zalecamy od 8 osób wzwyż. Najczęściej mamy grupy od 8 do ok. 30 osób.
Cena szkolenia jest uzależniona od kilka czynników: tematu, ilości osób, ilości dni szkoleniowych, jak daleko trener musi dojechać na szkolenie stacjonarne lub czy jest to szkolenie online.
Zaletą szkoleń zamkniętych jest możliwość lepszego dostosowania zawartości merytorycznej spotkania, wykorzystanie materiałów od klienta, praca nad konkretnymi problemami, dopasowanie terminu i miejsca realizacji. Nasi trenerzy odpowiadają na pytania podczas całego szkolenia, oczywiście w zakresie tematycznym.
Podatki, rachunkowość, finanse, kadry, płace, elementy prawa ale też realizujemy szkolenia miękkie. Zachęcamy do sprawdzenia najczęściej zamawianych tematów https://akademialtca.pl/szkolenia-zamkniete.
Prowadzimy też szkolenia warsztatowe lub z elementami doradztwa – w zależności od potrzeb grupy.
Prosimy o skorzystanie z formularza na stronie https://akademialtca.pl/szkolenia-zamkniete

Maria Moskała
Dyrektor ds. szkoleń

Katarzyna Szyszkowska
Project Manager

Marcin Pawełczyk
Key Account Manager

Marita Jurczyk
Specjalista ds. sprzedaży

Karina Pak
Specjalista ds. sprzedaży