OPIS SZKOLENIA
Prezentacja oferty i argumentacja wartości – szkolenie online
Cel
Stworzenie prezentacji oferty w strukturze adekwatnej do sytuacji tak by wywołać emocjonalne przekonanie klienta (do propozycji). Prezentacja prowadząca do decyzji, a nie do porównywania cen.
Rezultaty
Uczestnicy:
• prawidłowo budują prezentację w strukturze CKP
• potrafią budować insight
• antycypują obiekcje w wężyku gdy wymaga tego sytuacja
• budują i osadzają obraz w prawidłowy sposób
PROGRAM
Moduł 1. Decyzje klienta
• Decyzje zakupowe w modelu EPG
• Osadzenie w procesie
• Dwie płaszczyzny: emocjonalna i racjonalna
Moduł 2. Jak mówić, by klient chciał kupić czyli Vallue Selling
• Model CKP w docieraniu argumentami do emocji
• 3 warunki działania wartości
• Wzmocnienie storytellingowe przykładów czyli „szybkie osadzenie” i „obniżenie abstrakcji”
• Dobór argumentów z uwzględnieniem B2B, B2P, B2C czy 3 perspektyw interesów klienta
• Mini warsztat
Moduł 3. Struktury językowe zależne od warunków prezentacji
• Insight
• Reprezentacja sensoryczna
• Metaprogramy
• CZKP, CWKP
• Wróg w prezentacji
• Wężyk emocji w atycypopwaniu obiekcji
• Struktura logiczna: Problem/Impakt → Wynik docelowy → Kryteria sukcesu → Dowody → Ryzyka + ich adresacja → Next step
Moduł 4. Warsztaty prezentacji oferty
• Tworzenie własnych prezentacji
• Ćwiczenia/scenki
Ćwiczenia (wplecione w moduły)
• Remix oferty - tworzenie pierwszych wzorów
• Wzbogacenie o dodatkowe struktury i warsztat prezentacji oferty z informacjami zwrotnymi
Materiały
• Karta narzędzi