Korzyści: 1. Zwiększenie profesjonalizmu w kontakcie z klientem podczas negocjacji 2. Pozytywne nastawienie do negocjacji 3. Trening sprawności komunikacyjnej i negocjacyjnej
Cele: Podczas webinaru uczestnicy: 1. Poznają zasady skutecznego porozumiewania się z klientem 2. Poznają style negocjacyjne 3. Poznają wybrane techniki negocjacyjne
PROGRAM
1. Wstęp do negocjacji 2. Mity dotyczące negocjacji 3. Podstawowe zasady profesjonalnej rozmowy z klientem 4. Cechy dobrego negocjatora 5. Wybrane techniki negocjacyjne
Informacje
Cena z abonamentem
0,00 PLN
Stan prawny
06.04.2023
Czas trwania:
1 godzina 5 minut
Certyfikat:
TAK
Materiały:
Tak
Wykład1.1
Czym są profesjonalne i efektywne negocjacje? (kurs dostępny po zakupie)
Mariusz Błaszczuk
Współwłaściciel firmy szkoleniowej Centrum Biznesowych Inspiracji. Dyrektor merytoryczny Brian Tracy Polska. Międzynarodowy, akredytowany trener biznesu Brian Tracy International, dyplomowany coach, doświadczony handlowiec i menedżer. Autor wielu publikacji branżowych m.in. w magazynach „World Business Class Magazine”, „As Sprzedaży”, „Szef Sprzedaży”. Twórca licznych autorskich szkoleń z zakresu obsługi klienta, sprzedaży i zarządzania. Wykładowca uczelni wyższych, doradca i praktyk biznesu. Prelegent wielu konferencji o tematyce rozwojowej, sprzedażowej, menedżerskiej, etc. Występował na 1 scenie m.in. z takimi osobami jak Brian Tracy, Kevin Hogan, Michael Tracy, Mateusz Grzesiak, Jacek Walkiewicz, Maciej Orłoś. Posiada bogate doświadczenie biznesowe w pracy w międzynarodowych korporacjach. Kompetencje menedżerskie, sprzedażowe, negocjacyjne i trenerskie doskonalił pełniąc funkcje Kierownika, Dyrektora i Regionalnego Menedżera Sprzedaży (Detalicznej oraz Premium). Będąc na stanowisku Regionalnego Menedżera Sprzedaży odpowiadał za wyniki 77 oddziałów bankowych (około 500 etatów).
Materiały i certyfikaty dostępne po zakupie. Kliknij odblokuj aby mieć dostęp do materiałów i certyfikatów.