• Poprawa komunikacji w pracy • Poznanie zasad asertywnej komunikacji • Wzmocnienie umiejętności radzenia sobie z naciskami w pracy • Wzmocnienie umiejętności wyrażania myśli przy jednoczesnym szanowaniu praw innych ludzi
PROGRAM
• Czy warto być asertywnym w pracy? • „Asertywność to sztuka mówienia nie” czyli mity i stereotypy dotyczącego pojęcia asertywności. • Różnice między asertywnością, manipulacją, uległością a agresją. • Typ ofiary, agresora i lisicy. • Korzyści i konsekwencje wynikające z bycia asertywnym. • Charakterystyka osoby asertywnej. • Asertywność sposobem na radzenie sobie z: presją, manipulacją, krytyką, a także radzenia sobie z negatywnymi opiniami. • Asertywność a pewność siebie.
Informacje
Cena z abonamentem
0,00 PLN
Stan prawny
21.12.2022
Czas trwania:
1 godzina 05 minut
Certyfikat:
TAK – automatycznie do pobrania ze strony (dla posiadaczy abonamentu) TAK – wysłany po szkoleniu (dla pozostałych uczestników)
Materiały:
TAK
Wykład1.1
Asertywność – prawdy i mity. Czym jest asertywność tak naprawdę? (kurs dostępny po zakupie)
Mariusz Błaszczuk
Współwłaściciel firmy szkoleniowej Centrum Biznesowych Inspiracji. Dyrektor merytoryczny Brian Tracy Polska. Międzynarodowy, akredytowany trener biznesu Brian Tracy International, dyplomowany coach, doświadczony handlowiec i menedżer. Autor wielu publikacji branżowych m.in. w magazynach „World Business Class Magazine”, „As Sprzedaży”, „Szef Sprzedaży”. Twórca licznych autorskich szkoleń z zakresu obsługi klienta, sprzedaży i zarządzania. Wykładowca uczelni wyższych, doradca i praktyk biznesu. Prelegent wielu konferencji o tematyce rozwojowej, sprzedażowej, menedżerskiej, etc. Występował na 1 scenie m.in. z takimi osobami jak Brian Tracy, Kevin Hogan, Michael Tracy, Mateusz Grzesiak, Jacek Walkiewicz, Maciej Orłoś. Posiada bogate doświadczenie biznesowe w pracy w międzynarodowych korporacjach. Kompetencje menedżerskie, sprzedażowe, negocjacyjne i trenerskie doskonalił pełniąc funkcje Kierownika, Dyrektora i Regionalnego Menedżera Sprzedaży (Detalicznej oraz Premium). Będąc na stanowisku Regionalnego Menedżera Sprzedaży odpowiadał za wyniki 77 oddziałów bankowych (około 500 etatów).
Materiały i certyfikaty dostępne po zakupie. Kliknij odblokuj aby mieć dostęp do materiałów i certyfikatów.