Ważna informacja dla korzystających z systemu e-TOLL – zmiany od 1 grudnia 2025 r.
- Wysłane przez Tomasz Kraśniewski
- Kategorie Aktualności podatkowe
- Data 25 listopad 2025
Wraz z początkiem grudnia nastąpią zmiany w funkcjonowaniu infolinii e-TOLL. Sama Infolinia dla użytkowników będzie działała pod zupełnie nowym numerem: 22 460 59 77. Jednocześnie zmienią się godziny jej działania, od 1 grudnia będzie ona czynna wyłącznie w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00–16:00 – takie informacje wynikają z najnowszego komunikatu na stronie Ministerstwa Finansów.
Warto przy tym przypomnieć, że użytkownicy e-TOLL, którzy potrzebują pomocy, mogą całodobowo korzystać ze wsparcia pracowników Miejsc Obsługi Klienta (MOK). Obecnie na terenie całego kraju obsługę klientów e-TOLL świadczy 90 punktów.
Dodatkowo, każdy użytkownik e-TOLL może skorzystać z formularza zgłoszeniowego online po zalogowaniu się do Internetowego Konta Klienta (IKK) oraz na stronie etoll.gov.pl/formularz-zgloszeniowy
Jak czytamy w komunikacie MF w celu zapewnienia użytkownikom szybkiego i wygodnego dostępu do informacji, na stronie systemu e-TOLL udostępniono sekcję z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania. Materiały te są dostępne po zalogowaniu do panelu użytkownika.
Źródło: https://www.gov.pl/web/kas/czasowa-zmiana-w-dzialaniu-infolinii-e-toll
Tomasz Kraśniewski
Tomasz jest starszym konsultantem podatkowym. Ukończył prawo na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. W ramach Kancelarii LTCA zajmuje się wsparciem doradców podatkowych w codziennych obowiązkach, m.in.: przeprowadza liczne research’e podatkowe, sporządza wnioski o wydanie interpretacji, przygotowuje komentarze i opinie podatkowe. Ponadto jest autorem wielu artykułów zamieszczonych na blogu Akademii LTCA.
