Boty na infolinii podatkowej?
- Wysłane przez Grzegorz Niebudek
- Kategorie Pozostałe
- Data 27 marzec 2023
- infolinia KAS kosztowała ponad 1.3 mln zł;
- średnie roczne zatrudnienie wyniosło 293 pracowników;
- z usług infolinii we wszystkich kanałach kontaktu (infolinia, formularz zapytania, czat z konsultantem) skorzystano 2.015.547 razy;
- średni czas oczekiwania na połączenie wynosił 00:03:09;
- poziom satysfakcji korzystających wyniósł 80,41% (nie wierzę).
Grzegorz Niebudek
Grzegorz jest adwokatem i doradcą podatkowym oraz Partnerem Zarządzającym w Kancelarii LTCA. Ukończył prawo na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie. Doświadczony ekspert z zakresu prawa podatkowego, laureat prestiżowych rankingów Rzeczypospolitej i Dziennika Gazeta Prawna w kategorii spory podatkowe, jak również w kategorii VAT i PIT. Grzegorz realizował wiele projektów doradczych, obejmujących planowanie podatkowe, zarządzenie ryzykiem prawnym i podatkowym, procesy restrukturyzacyjne oraz audyty podatkowe. Jako specjalista w zakresie procedury podatkowej z sukcesami prowadzi dziesiątki postępowań przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi oraz reprezentuje Klientów w skomplikowanych postępowaniach karnoskarbowych. Wykładowca na ponad 800 szkoleniach z zakresu prawa i podatków, restrukturyzacji oraz procedury podatkowej. Regularnie publikuje w prasie branżowej i specjalistycznej. Włada biegle językiem angielskim.